KuasaNya "Bayi Hidup Selepas Di Pam Dalam Lubang Tandas"


“Bismillaahir rohmaanir rohiim”



SubhanAllah.......

Bayi Diselamatkan Dari Paip Lubang Tandas Angkara Manusia Kejam! | Tergempar!!! Seorang bayi lelaki dari negara China seberat 2.3 kilogram yang baru lahir berjaya diselamatkan dari paip kumbahan sebuah apartmen di Jinhua selepas dipam melalui lubang tandas, kata beberapa media tempatan.

“Nasib baik bayi itu selamat,” kata seorang polis yang enggan dikenali lapor portal berita hangzhou.com.cn.

Beberapa penduduk di Jinhua, di wilayah timur Zhejiang menghubungi bomba selepas terdengar tangisan bayi berusia dua hari di tingkat empat bangunan tersebut.

Anggota bomba dan doktor mengambil masa hampir sejam untuk menggeluarkan bayi dari paip kumbahan yang dipotong. – AFP

foto mengenai usaha pihak berkuasa menyelamatkan bayi tersebut.

Kejam, sungguh kejam mereka yang melakukan jenayah tersebut!


enter image description here


enter image description here

enter image description here

p/s: Jangan la buat macam ni kat Malaysia ya!!! Klu nak buang pun letak la depan umah Orang ada jugak "Teduhan Kasih"


Kejujuran Mengundang Kebahagiaan

4 comments:

Mazatul Azura Muhamad said...

Salam ziarah sambil ajak join GA... Sudi2lah join GA saya :)Masa tengok berita ni rasa sedih sangat!!! Dunia akhir zaman.. Macam-macam benda dah terjadi :(

anajingga said...

ajal maut kerja Yang Esa: kalau bkn masanya inilah takdir bayi ini...dtg dan komen sini

roha Hanapi said...

sedihkan....

nur said...

masyaAllah...

Tetamu Misteri Roha

Recent Comment